Zarządzaj swoją rezerwacją
Adres e-mail: info.pl@stenaline.com
Numer telefonu: +48 58 660 92 00
Nie masz konta? Przystąp do zarejestrowanych klientów Stena Line! Stwórz konto
Jeśli masz kartę podarunkową, zaloguj się tutaj:
Bilety otwarte nie są obecne wydawane. Poniższe zasady dotyczą biletów otwartych wydanych w roku 2020 i na początku 2021, w związku z sytuacją epidemiczną.
W ramach biletu otwartego należy dokonać nowej rezerwacji w terminie do 15.11.2021.
Przy zmianie biletu otwartego na nową rezerwację nie zostanie naliczona opłata manipulacyjna za zmianę w taryfie Economy.
Jeśli nowy rejs / wycieczka ma wyższą cenę, należy dokonać dopłaty wynikającej z różnicy cen.
Dokonując wyboru nowej daty podróży będziesz uprawniony do korzystania z ofert promocyjnych lub zniżek dostępnych w danym terminie, zgodnie z warunkami tych promocji.
Otrzymasz potwierdzenie zmiany rezerwacji na bilet otwarty e-mailem. W związku z tym, że ten proces może zająć do 5 dni sprawdzaj swoją skrzynkę mailową. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zmiany rezerwacji na bilet otwarty w ciągu 6 dni skontaktuj się z nami.
Kiedy już wybierzesz datę nowej podróży, możesz zmiany dokonać samodzielnie online poprzez „Moja strona” link stenaline.pl/login albo skontaktuj się nami telefonicznie 586609200 lub mailowo info.pl@stenaline.com.
Błąd wyszukiwarki prosimy zmienić pytanie lub zadzwonić do nas pod numer +48 58 6609200