(a)
|
Zapewnienie członkostwa w Klubie lojalnościowym Extra Loyalty
Stena Line wykorzystuje imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje dotyczące członkostwa w Klubie lojalnościowym, historię transakcji oraz historię rezerwacji w celu zarządzania członkostwem Użytkownika, jego zdobytymi i wykorzystanymi punktami, a także poziomem członkostwa oraz w celu świadczenia na rzecz Użytkownika Usług wynikających z umowy zgodnie z Warunkami programu Extra Loyalty. Powyższe przetwarzanie danych osobowych opiera się na zobowiązaniu umownym wobec Użytkownika.
|
(b) |
Zapewnienie członkostw w Klubie lojalnościowym Business Traveller
Stena Line wykorzystuje imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje dotyczące członkostwa w Klubie lojalnościowym, historię transakcji, historię rezerwacji, informacje na temat pracodawcy i stanowiska Użytkownika w celu zarządzania członkostwem, zdobytymi i wykorzystanymi punktami, a także poziomem członkostwa oraz w celu świadczenia Usług związanych Usług wynikających z umowy zgodnie z Warunkami programu Business Traveller. Powyższe przetwarzanie danych osobowych opiera się na uzasadnionym interesie Stena Line.
|
(c) |
Świadczenie na rzecz Użytkownika Usług związanych z Klubami lojalnościowymi
Firma Stena Line wykorzystuje imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje dotyczące członkostwa w Klubie lojalnościowym, informacje na temat pracodawcy i stanowiska Użytkownika do komunikacji z Użytkownikiem, kiedy ten korzysta z Usług związanych z Klubami lojalnościowymi. Powyższe przetwarzanie danych osobowych opiera się na uzasadnionym interesie Stena Line.
|
(d) |
Poprawa świadczonych przez firmę Usług związanych z Klubami lojalnościowymi
Aby poprawić świadczone przez firmę Usługi związane z Klubami lojalnościowymi (w celu naprawy błędów, szybkiego i łatwego zidentyfikowania i rozwiązania problemów z konwersją w Witrynie internetowej, zmiany interfejsu, dzięki czemu Użytkownik może uzyskać dostęp do wyszukiwanych informacji lub w celu zaznaczenia odpowiednich ofert w Witrynie internetowej), firma będzie wykorzystywać imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje dotyczące witryny na podstawie adresu IP Użytkownika, informacje dotyczące przeglądarki internetowej, członkostwa w Klubie lojalnościowym oraz historię transakcji, aby uzyskać statystyki dotyczące sposobu korzystania z Usług firmy przez Użytkownika. Firma wykonuje te działania, analizując sposoby korzystania z jej Usług przez Użytkownika. Kiedy firma używa danych osobowych Użytkownika do poprawy swoich Usług związanych z Klubami lojalnościowymi, używa ich w formie zagregowanej w możliwie największym stopniu. Powyższe przetwarzanie danych osobowych opiera się na uzasadnionym interesie Stena Line.
|
(e) |
Zapobieganie niewłaściwemu korzystaniu z Usług związanych z Klubami lojalnościowymi
W niezbędnym zakresie imię i nazwisko, dane kontaktowe i numer człon-kostwa (zależnie od konkretnego przypadku) mogą być używane w celu zapobiegania niewłaściwemu korzystaniu z Usług i oszustwu. Powyższe przetwarzanie danych osobowych opiera się na uzasadnionym interesie Stena Line.
|
(f) |
Zapewnianie ofert, obniżek i aktualizacji na podstawie zakupu dokonanego przez Użytkownika
Ponadto firma używa imienia i nazwiska, danych kontaktowych i informacji na temat członkostwa w Klubie lojalnościowym w celu zapewniania Użytkownikowi ofert, obniżek i aktualizacji na podstawie dokonanego przez Użytkownika zakupu związanego z członkostwem w Klubie lojalnościowym. Powyższe przetwarzanie danych osobowych opiera się na uzasadnionym interesie Stena Line.
|
(g) |
Marketing bezpośredni
Firma używa imienia i nazwiska, danych kontaktowych oraz członkostwa w Klubie lojalnościowym w zakresie, w jakim Użytkownik zapewnił firmie dane osobowe podczas korzystania z Usług związanych z Klubami lojalnościowymi w celu wysyłania newsletterów, ofert i odpowiednich informacji o Usługach związanych z Klubami lojalnościowymi. Firma wysyła powyższe informacje za pośrednictwem poczty tradycyjnej, SMS-ów, poczty elektronicznej i innych form komunikacji elektronicznej. Powyższe przetwarzanie danych osobowych opiera się na uzasadnionym interesie Stena Line.
Użytkownik ma prawo do zrezygnowania w dowolnym momencie z otrzymywania marketingu bezpośredniego, zgodnie z tym, co opisano w części 6 (f)–(g). W przypadku takiej rezygnacji firma Stena Line nie będzie już kierować do Użytkownika marketingu bezpośredniego.
|
(h) |
Rozpatrywanie reklamacji oraz obrona i/lub zgłaszanie roszczeń prawnych
Firma wykorzystuje dane osobowe właściwe dla każdego konkretnego przypadku w celu rozpatrzenia wszelkich reklamacji lub obrony i/lub zgłaszania roszczeń prawnych. Takie działanie opiera się na uzasadnionym interesie firmy.
|