15.
|
Po przekroczeniu określonego poziomu, zniżka zostaje podwyższona do odpowiedniej wysokości w ciągu 24h zgodnie
z Tabelą Zniżek.
|
16.
|
Zniżka w programie Business Traveller obejmuje przewóz pojazdów z pasażerami w produktach Economy, Flexi,
Premium oraz przejazd pasażerów pieszych. Zniżka obejmuje wszystkie rodzaje kabin z wyjątkiem kabiny Panorama
Class na trasie Gdynia- Karlskrona. Wszystkie pozostałe produkty nie podlegają zniżce w programie Business
Traveller jednak są one ważne przy obliczaniu całkowitej kwoty wydanej na przejazdy.
|
17.
|
Warunki anulowania rezerwacji w programie Business Traveller dostępne są na stronie internetowej
www.stenaline.pl
|
18.
|
Zmiany w rezerwacji mogą podlegać dodatkowym opłatom za zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie internetowej
www.stenaline.pl
|
19.
|
Warunkiem uzyskania zniżki podczas rezerwacji telefonicznej jest podanie numeru identyfikacyjnego. Numer nie
może zostać dodany do potwierdzonej już rezerwacji, (czyli „wstecz”).
|
20. |
Numer identyfikacyjny zostaje zablokowany po roku uczestnictwa, jeśli w ciągu roku nie zostały dokonane żadne
rezerwacje.
|
21.
|
Stena Line ma prawo zablokować numer identyfikacyjny, jeśli uczestnik działa na szkodę Stena Line lub, jeśli nie
przestrzega zasad uczestnictwa w Programie.
|
22.
|
Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie na własne życzenie wyrażone na piśmie i przesłane do
Stena Line.
|
23. |
Zniżka dotyczy rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Stena Line Polska, nie może być realizowana za pośrednictwem
biur podróży.
|
24. |
Stena Line zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu. O każdych zmianach uczestnicy Programu zostaną
poinformowani z wyprzedzeniem.
|
25. |
Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Stena Line zastrzega sobie prawo jego zakończenia w dowolnym
momencie.
|
26. |
O zakończeniu Programu uczestnicy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, nie mniej niż 1 miesiąc.
|
27. |
Reklamacje dotyczące udziału w Programie mogą być zgłaszane Organizatorowi telefonicznie pod nr telefonu
+48 58 6609200, e-mailowo [email protected] lub pisemnie na adres korespondencyjny Organizatora w Polsce:
Stena Line Scandinavia AB., ul. Kwiatkowskiego 60, 81-156 Gdynia z dopiskiem „Program Business Traveller”.
|
28. |
Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 30 dni od złożenia reklamacji.
|
29. |
Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Uczestnik Programu zostanie poinformowany
o rozstrzygnięciu pocztą elektroniczną lub w formie pisemnej.
|
30. |
Wszelkie informacje o Programie dostępne w materiałach promocyjnych mają jedynie charakter informacyjny. Moc
prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
|
31. |
Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa szwedzkiego. W przypadku, gdy miejscem zamieszkania Uczestnika
nie jest Królestwo Szwecji, podlega on jurysdykcji sądów szwedzkich w Göteborgu.
|