Rezerwacja biletów

Jak to działa?

Extra to program lojalnościowy Stena Line. Chcemy, aby nasi klienci dostawali więcej!

Tutaj znajdziesz więcej informacji o programie Extra.


Chcesz wiedzieć więcej?

Obejrzyj ten krótki, zabawny wstęp i dowiedz się jak przystąpić do Extra.

about-collect-points
Zbieraj punkty

Otrzymasz punkty za wszystko, co kupujesz: bilety, posiłki i zakupy w sklepie na pokładzie statku. Punktami możesz opłacić kolejne podróże!

about-member-offers
Specjalne oferty

Nie tylko możesz skorzystać ze swoich punktów na kolejne podróże, ale także ze zniżek i specjalnych ofert w sklepie na pokładzie promu.

about-simplify
Twoja podróż może być łatwiejsza!

Posiadanie profilu Extra ułatwia Twoją podróż:

 

  • Szybsza rezerwacja
  • Możliwość sprawdzenia, zmiany lub anulowania Twojej rezerwacji przez Internet
  • Sprawdzanie historii Twoich podróży.

Extra Blue
Blue - niebieski jak morze!

Poziom Blue jest dla każdego, kto podróżuje z nami i lubi specjalne oferty. Aby zostać klientem Blue, wystarczy przystąpić do programu. Nawet jeśli nie podróżujesz z nami często, nadal możesz korzystać ze wszystkich przywilejów wynikających z uczestnictwa w programie. Jako klient Blue otrzymujesz:


  • 5 punktów za każde 1 euro wydane na rejs promem oraz na zakupy na pokładzie
  • wyjątkowe oferty w sklepie, restauracjach i barach na pokładzie statków
  • dostęp do ofert w przedsprzedaży
  • szybszą rezerwację
  • możliwość sprawdzenia, zmiany lub anulowania Twojej rezerwacji
  • i dużo więcej!

Extra Gold
Jesteś wart złota!

Aby zostać klientem Gold musisz w ciągu roku uczestnictwa uzyskać 6250 punktów. Jako klient Gold otrzymujesz wszystkie korzyści, jakie przysługują klientom Blue oraz:


  • otrzymujesz 10 punktów za każde 1 euro wydane na rejs promem oraz na zakupy na pokładzie
  • brak opłaty za dokonanie rezerwacji
  • brak opłaty 10 zł za zmianę rezerwacji.

W przypadku rezerwacji i wprowadzania zmian w rezerwacjach za pośrednictwem naszego Call Center i kasach na terminalu nie są pobierane opłaty za obsługę przez konsultanta. Po prostu zapłacisz różnicę w taryfie (jeśli dotyczy) oraz opłatę za zmianę rodzaju taryfy.

Moje Extra

Korzystaj z profilu Extra aby ułatwić sobie podróż. Tutaj możesz sprawdzić ważne informacje, aktualne oferty, Twoje punkty i rezerwacje. Na przykład:


  • Twój profil
  • Twoje konto Extra (stan punktów)
  • Historia rezerwacji

Korzyści
Gdzie jest moja karta Extra?

Program Extra nie posiada kart. Podczas podróży musisz pamiętać o wielu rzeczach, ale karta Exta nie jest jedną z nich! Podczas odprawy otrzymasz kartę pokładową i tymczasową kartę Extra. Okazuj kartę przy każdym zakupie, aby zbierać punkty.